Ο μέγας ιχθύς που αλιεύεται
και δίδεται ως παράδειγμα προς μίμηση, ν΄αφήνουμε τα μικρά ψάρια και να
διαλέγουμε χωρίς σκέψη τον έναν και μόνο μέγα ιχθύ.Ο Κάλλιχθυς – ο μέγας και
καλός ιχθύς που ταυτίζεται με το ένα και μοναδικό μαργαριτάρι –
μαργαρίτη, που ξεχωρίζει όπως ο ένας, ο μέγας και καλός ιχθύς ανάμεσα στους
πολλούς ιχθύες.
Ο ιχθύς με την
έννοια του κινούμενου προς θυσία, ή αυτού που φτάνει μαινόμενος,
φουσκωμένος, ή αυτός που φθάνει συρίζοντας, ή φυσώντας δυνατά, ή κλαίγοντας με
οδυρμό, θρήνο και γοώντας κλπ
Ο Ιχθύς ως σύμβολο του
Βάκχο ή τον βούκερω 'Ιακχο (κατα τον Στράβων στα Γεωγραφικά του) με τον Ιχθύ, που ταυτίζεται όχι μονο με τον
ίδιο τον Διόνυσο-Βάκχο αλλά και
τον ιερέα του Διονύσου αλλά
και τον Κλάδο του –γνωστό στις τελετές,
τον θύρσο -το Κωνάριο, κουκουνάρι στην κορυφή.
Βάκχος ή
κλαυθμός, εκτός
από την ονομασία του Ίακχου και του Ιχθύος φέρει συγχρόνως και την ονομασία
του Φανού, Φάνη. Κατ΄άλλη ονομασία τον ταυτίζουν με τον Όνο ή τον Ονίσκο το ψάρι που είναι γνωστό ως γάδος
ή βακαλάος ή Gadus
O Διόνυσος ως Ίακχος αλλα και ως <βάκχος>·
ὁ ἱερεὺς τοῦ Διονύσου. καὶ κλάδος ὁ ἐν ταῖς τελεταῖς,οἱ δὲ φανὸν λέγουσιν· οἱ δὲ
ἰχθύν
Ο ιχθύς ως σύμβολο του αιώνος μας και ως σύμβολο της εκκλησίας και ως
σύμβολο του Ιησού Χριστού Θεού Υιός Σωτήρ..
Ο Ιχθύς ως υιός της Αφροδίτης
και το δεύτερο ψάρι του αστερισμού των Ιχθύων, κι ως Έρως και Πομπίλος δεν είναι παρά ο Έρως ο μέγας Δαίμων,
Απεσταλμένος ουράνιος, ιερός και ερωτικός – ο ανήκων στον έρωτα, - στην
έσω +ροή - γεννημένος συγχρόνως, συνάμα, μαζί με την
Αφροδίτη…κατά τους καταστερισμούς του Ερατοσθένη, ως Επωπεύς, Πομπίλος ή Άδωνης.
Ο Ιχθύς ως σύμβολο του μίσους
– κατά τους αιγυπτίους – γιατι προέρχεται από την θάλασσα και θεωρούν αυτήν ως μιασμένη,
από τον αφρό του Τυφώνος, ή ως δάκρυ του Κρόνου ενώ αποτελείτε δε από μη
ομοιογενή στοιχεία κλπ. Όλα τα στοιχεία δίνονται αναλυτικά σε όλα τα
προηγούμενα κείμενα για όσους θελήσουν- έχουν χρόνο και διάθεση να τα
«εξερευνήσουν»
H ταύτιση του Ιχθύος με τον Ωήν εκ του ωού, του
πρωτόγονου ή τον Ωάννες. Οάννη ή Νίνο. O ‘Οννης
ή ‘Οννις– ‘Ονης ή Ονις θεωρείτε ότι είναι και ο Ο(ά)ννης ή Ω(ά)ννες ο θεόμορφος
θεός των Σουμερίων και μετέπειτα των Ασσυρίων. Ηδη είδαμε την μορφή του
Νινου/Νεβρώδ, όπως αυτή βρέθηκε σε επιτύμβια στήλη στην πόλη Νimroud, κατά τον Layard ταυτίζεται με
την Νινοη/Νινου πόλη ή Νινευή. Είδαμε το όνομα που της δινόταν ως «Πόλη των
ψαριών» εξού και η αμφίεση του Ηγέτη της και του Μέγα Ιεράρχη της Νίνου/Νεβρώδ.
Ο ‘Ονος είναι δε και το όνομα του ψαριού γάδος. O Οάννης ή Ωάννης η ασσυριακή
μυθική μορφή του μισού-ψαριού και μισού ανθρώπου θεωρείται ενας από τους
δασκάλους της σοφίας στους Βαβυλώνιου
Μερικοί λεξάριθμοι ενδεικτικοί και αρκετά «μαγικοί» -
για τρίτη φορά καταγεγραμμένοι καθώς τις δύο προηγούμενες φορές δεν θέλησαν ν΄
«αποκαλυφθούν» λεπτομερώς όλα όσα κατέγραφα, δύο φορές μάλιστα χαθηκαν εκ
του κειμένου ολα οσα αναλυτικά δίνονταν.
ΙΧΘΥΣ = 1219
ΙΧΘΥΣ = ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑ (ψαράδων, αλιέων ανθρώπων, μοναχών, πανεπιστημίων κλπ)
= ΓΑΛΑΚΤΟΔΟΧΟΝ (γαλακτοδόχος-ον, δοχείο γάλακτος),
= ΗΓΗΤΩΡ (ηγήτωρ, ή αγήτωρ, αρχηγός, οδηγός, ηγέτης,
ηγεμών, ηγεμόνας, αρχηγός στρατού, άρχοντας, κυβερνήτης)
= ΘΥΝΝΟΣΚΟΠΟΣ (θυννοσκόπος, ψαράς που περιμένει για
παλαμίδες ή τόνους, επίθετο του Ποσειδώνα του Ερμή και του Ηρακλή),
=ΙΘΥΩ (ιθύω, τρέχω ίσια το δρόμο μου, πορεύομαι σε
ευθεία πορεία, πάω κατευθείαν, ορμώ κατευθείαν, κινούμαι ίσια κατεπάνω, σπεύδω,
επιμελούμαι, καταγίνομαι με προθυμία, επιχειρώ με έντονη προσπάθεια, πέφτω με
τα μούτρα σε κάτι, ετοιμάζω κάτι, επιθυμώ, εύχομαι,
= ΚΟΣΜΟΠΛΑΣΤΗΣ (κοσμοπλάστης),
= ΝΕΦΕΛΗΓΕΡΕΤΗΣ (νεφεληγερέτης, επ. Διός),
= ΠΑΙΗΩΝΟΣ (Παιήων, γιατρός των θεών, Απόλλωνας,
ιατρικός, ύμνος στον Απόλλωνα για άρση κακού ή ευχαριστίας για την κατάπαυση
του κακού, ευχαριστία , εγκώμιο, παιάνας, θριαμβικός ύμνος μετά από πολεμική
επιτυχία, ύμνος, σωτήρας, λυτρωτής, γιατρός, μετρικό πόδι από 3 βραχείες
ή 3 βραχείες και μια μακρά),
= ΠΑΥΣΤΗΡΙΟΝ (παυστήριος-ον, κατάλληλος να σταματά
ή να καταπραΰνει, καθησυχαστικός, καταπραϋντικός, παυστικός [Φαυστήριος, επ.
Διονύσου, επ. Βάκχου]),
= ΠΕΝΤΑΣΥΛΛΑΒΟΝ (πεντασύλλαβος-ον),
= ΠΟΣΕΙΔΩΝ (Ποσειδών),Ο λεξάριθμος του Πλανήτη Ποσειδώνα είναι ίδιος με του αστερισμού που διοική, δηλ. Ποσειδών = Ιχθύς.
= ΣΩΘΙΣ (Σώθις, Ίσις, Αστροκύων, αστήρ Κυνός,
Σείριος, Σώθις είναι η ελληνική απόδοση του αιγυπτιακού ονόματος Σεπτ,
που σημαίνει εγκυμοσύνη ή το κυείν, δηλαδή, Σεπτ - Σώθις - Σείριος
Κύνας Πρόκειται για την ονομασία του άστρου του Κυνός το οποίο
είναι αφιερωμένο στην Άνθεια -Αθηνά -Ίσιδα
= ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΕΣΤΙ (τραγικός εστι),
= ΤΡΑΓΩΔΙΑ (τραγωδία),
= ΤΡΥΓΗΤΗΡ (τρυγητήρ, τρυγητής, αμπελουργός,
εργάτης συγκομιδής σταφυλιών, και αστέρι Προτρυγητήρ),
= ΥΔΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟΝ (υδροδυναμικός-όν),
= ΦΙΛΟΤΗΤΑ (φιλότης, φιλία, φιλική σχέση, αγάπη,
κλίση, συζυγικός έρωτας, γενετήσια ορμή, συνουσία),
= ΨΙΘΥΡ (ψίθυρ, ψίθυρος),
= ΚΙΡΚΗ + ΠΗΝΕΛΩΠΗ
= ΕΙΣ ΑΣΤΗΡ ΣΕΙΡΙΟ
= ΙΣΙΔΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
= ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΩ (δηλ. Διαμελίζω, με τον Διόνυσο Ζαγρέα και τον Όσιρη ως θνήσκους θεούς να διαμελίζονται, κομματιάζονται στις αντιστοιχες μυθολογίες.)
= Ο ΛΟΓΟΣ ΕΚ ΠΑΤΡΟΣ (Ο Χριστός ως υιός και Λόγος του Θεού)
= ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΩ (δηλ. Διαμελίζω, με τον Διόνυσο Ζαγρέα και τον Όσιρη ως θνήσκους θεούς να διαμελίζονται, κομματιάζονται στις αντιστοιχες μυθολογίες.)
= Ο ΛΟΓΟΣ ΕΚ ΠΑΤΡΟΣ (Ο Χριστός ως υιός και Λόγος του Θεού)
= ΤΟ ΩΜΕΓΑ
Ο Ιχθύς, με οριστικό άρθρο που ορίζει τον
"έναν" Ιχθύ.
1289 = Ο ΙΧΘΥΣ (ο ιχθύς, ψάρι, σύμβολο φαλλικό, βάπτισμα, αθανασία, υδάτινη, σεληνιακή και ηλιακή δύναμις, σύμβολο του Χριστού, της Ίσιδος, της Αφροδίτης, του Ποσειδώνος, παραπέμπει στόν Ωάννη ή Οάννες κλπ)
= ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΝΟΣ (Μέγας Κύων [Canis Major, CMa],
Αστροκύων, Κύων, Κύνα Ωρίωνος, Κύναστρον, Κύναστρος, Σείριος, ο λαμπρότερος
αστήρ του ο Σείριος.
= Ο
ΠΟΣΕΙΔΩΝ (ο Ποσειδών),
= ΠΥΘΩ
(διαλύω με σήψη, οι Δελφοί, κλπ),
= ΣΥΝΟΔΟΝ ΣΕΙΡΙΟΝ (συνοδός Σείριος, αφανής Σειριος Β’)
= ΔΡΑΜΑΤΟΥΡΓΟΣ
= ΗΦΑΙΣΤΟΣ (Διάφορες ερμηνείες έχουν προταθεί για τη μορφή του H.: για άλλους είναι η θεοποίηση του κεραυνού του Δία, για άλλους η θεοποίηση της φωτιάς που o Ζευς έδωσε στους ανθρώπους. Στο ρωμαϊκό πάνθεο ο Ή. ταυτίστηκε με τη ρωμαϊκή θεότητα της φωτιάς, τον Vulcanus, που λατρευόταν ιδιαίτερα στην Όστια. Στη Ρώμη, γιορτάζονταν προς τιμήν του στις 23 Αυγούστου τα Volcanalia (Ηφαίστεια). Την ημέρα αυτή προσφέρονταν στον θεό ψάρια, τα οποία έριχναν στη φωτιά. Στη θυσία αυτή υποκρύπτεται ίσως ένας συμβολισμός που στηρίζεται στην αντίθεση ανάμεσα στο νερό (τα ψάρια που ζουν στο υγρό στοιχείο) και στη φωτιά (που ταυτίζεται με τον ίδιο τον θεό). Οι Ρωμαίοι ταύτισαν τον ελληνικό θεό Ήφαιστο με τη θεότητα της φωτιάς Vulcanus
= ΗΦΑΙΣΤΟΣ (Διάφορες ερμηνείες έχουν προταθεί για τη μορφή του H.: για άλλους είναι η θεοποίηση του κεραυνού του Δία, για άλλους η θεοποίηση της φωτιάς που o Ζευς έδωσε στους ανθρώπους. Στο ρωμαϊκό πάνθεο ο Ή. ταυτίστηκε με τη ρωμαϊκή θεότητα της φωτιάς, τον Vulcanus, που λατρευόταν ιδιαίτερα στην Όστια. Στη Ρώμη, γιορτάζονταν προς τιμήν του στις 23 Αυγούστου τα Volcanalia (Ηφαίστεια). Την ημέρα αυτή προσφέρονταν στον θεό ψάρια, τα οποία έριχναν στη φωτιά. Στη θυσία αυτή υποκρύπτεται ίσως ένας συμβολισμός που στηρίζεται στην αντίθεση ανάμεσα στο νερό (τα ψάρια που ζουν στο υγρό στοιχείο) και στη φωτιά (που ταυτίζεται με τον ίδιο τον θεό). Οι Ρωμαίοι ταύτισαν τον ελληνικό θεό Ήφαιστο με τη θεότητα της φωτιάς Vulcanus
= ΠΑΤΗΡ ΚΟΣΜΟΥ
Αν περι-γράψουμε ακολούθως γύρω από τους 7 κύκλους και έναν 8ο ( το πλοιάριο με τους 7 μαθητές μέσα ) τότε αυτός θα έχει διάμετρο 1224 όπως ακριβώς δηλαδή και ο λεξάριθμος της φράσης «ΤΟ ΔΙΚΤΥΟΝ» και της λέξης «ΙΧΘΥΕΣ», στο σύμβολο παρακάτω.
1224 = ΙΧΘΥΕΣ (ιχθύς, ψάρι, σύμβολο φαλλικό, βάπτισμα,
αθανασία, υδάτινη, σεληνιακή και ηλιακή δύναμη, σύμβολο του Χριστού, της
Ίσιδος, της Αφροδίτης, του Ποσειδώνος, παραπέμπει στον Ωάννη ή Οάννες [βλ. και
1219]),
= ΘΕΩΣΙΣ (θέωσις, θεοποίηση, αποθέωσις),
= ΜΕΓΑΣ ΔΡΑΚΩΝ (μέγας δράκων),
= ΜΟΥΣΑΓΕΤΕΣ (ηγέτης των Μουσών, επ. Απόλλωνος),
= Ο ΜΕΓΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ (ο μέγας δημιουργός),
= ΠΑΝΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΝΘΟΣ (κανθός, γωνία των βλεφάρων,
οφθαλμός, το μάτι («κανθός,
ὁ τοῡ ὀφθαλμοῡ κύκλος», Ησύχ.).
= ΠΑΝΣΕΛΗΝΩ (πανσέληνος, ολόγιομο φεγγάρι κλπ),
= ΤΙ ΕΣΤΙΝ ΙΣΡΑΗΛ (τι εστιν Ισραήλ;),
= ΤΟ ΔΙΚΤΥΟΝ (το δίκτυον),
= ΖΕΥΣ x 2 = 612x2 = 1224
= ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ
= ΓΗΤΕΥΤΗΣ
= ΠΟΣΕΙΔΕΩΝ
= ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ( ιερουργία, ιεροτελεστία, ιεροπραξία, ιδιωτική ή δημόσια μαγική πράξη ή τελετή με επαναλαμβανόμενο χαρακτήρα που έχει ως σκοπό τον προσανατολισμό μιας αποκρυφιστικής δύναμης προς μια καθορισμένη ενέργεια και που διαφέρει από την τελετή γιατί έχει συνήθως και κατά πολύ έντονο τρόπο μαγικό και θρησκευτικό χαρακτήρα, καθώς και ως προς το ότι η τελευταία έχει αποκλειστικά δημόσιο χαρακτήρα, η τυποποίηση μιας συμπεριφοράς ενός οργανισμού με συναισθηματικό κίνητρο, όπως είναι λ.χ. οι δραστηριότητες τής σύζευξης, η διεξαγωγή τελετής, μυσταγωγία.)
= ΠΟΣΕΙΔΕΩΝ
= ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΑ ( ιερουργία, ιεροτελεστία, ιεροπραξία, ιδιωτική ή δημόσια μαγική πράξη ή τελετή με επαναλαμβανόμενο χαρακτήρα που έχει ως σκοπό τον προσανατολισμό μιας αποκρυφιστικής δύναμης προς μια καθορισμένη ενέργεια και που διαφέρει από την τελετή γιατί έχει συνήθως και κατά πολύ έντονο τρόπο μαγικό και θρησκευτικό χαρακτήρα, καθώς και ως προς το ότι η τελευταία έχει αποκλειστικά δημόσιο χαρακτήρα, η τυποποίηση μιας συμπεριφοράς ενός οργανισμού με συναισθηματικό κίνητρο, όπως είναι λ.χ. οι δραστηριότητες τής σύζευξης, η διεξαγωγή τελετής, μυσταγωγία.)
= ΤΡΑΓΟΠΟΥΣ (-αυτός που έχει πόδια τράγου, τραγόπους, ο θεός Παν,ο σατανάς κατα την θεολογία, και την λαογραφία)
= Η ΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
συνεχίζετε...
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου