12 Οκτωβρίου 2013

οὖρος λέγεται ὁ φυλάσσων, καὶ φύλαξ



Στο προηγούμενο κείμενο δόθηκε εκτός των άλλων και η σύνδεση Διονύσου/ Νεμβρώδ / Νίνου / Ωρίωνα μέσω κειμένων.

 Georgius Cedrenus Chronogr., Compendium historiarum Volume 1, page 28, line 8
γεννήθη δ κ τς φυλς το Σμ νρ νομα Χος Α-
θίοψ, ς γέννησε τν Νεβρδ τν τν Βαβυλνα κτίσαντα, τν
κα
ρίωνα πικληθέντα.

O Νεβρώδ θα ονομαστεί και Ωρ-‘Ιωνας και θα λατρευτεί και ως ο αστερισμός του Ωρ-‘Ιωνα, του διασημότερου κυνηγού στην ελληνική μυθολογία…ή αν θελετε  ως Ωραίος Έλληνας – ‘Ιωνας ή ως  Ολοκληρωμένος ή  Ακμαίος, Μεστωμένος, Όμορφος Έλληνας-‘Ιωνας.

Όμως ο Νεβρώδ – Νινος ως Ωρ-Ιωνας λαμβάνει και το όνομα του Ουρ-Ιωνα  του Ουράνιου Ιωνα / ‘Ελληνα, Ουράνιου Φύλακα ή ακόμα ακόμα και της Ουράνιας περιστεράς.


Etymologicum Gudianum, Etymologicum Gudianum (ζείδωρος – μαι)
Alphabetic entry omega, page 580, line 59

ραι>, π το ρεύειν, στι φυλάττειν· αται γρ
 φύλακες τν νθρωπίνων ργων· ρεύουσι δ, φυλάτ-
 τουσι, κα φροντίζουσιν, θεν κα ορος λέγεται φυ-
 λάσσων, κα φύλαξ· ρα τ ιβ τς μέρας κα τς
 νυκτός· ρα καιρς, ρα νιαυτς, ρα εμορ-
 φία, ρα νεότης, ρα φροντς, ρα δ κα
 στραπή.
<ρίων>, νομα κύριον, καί στιν πίσημον στρον· τ
 ω, μέγα διάτι; κατ τροπν τς ου διφθόγγου ες ω,
 ς βον βν, οτως ορίων, ρίων, π στορίας,
 π το ορσαι τος θεος ν τ βύρσ, κα γένεσθαι  
 ατόν· κα τρον οτω καλούμενον, λεγομένη σκε-
 παρνέα, κα κλίνεται ρίωνος.
<ρεον>, τ καλούμενον σιτοδοχεον, κ το ρ, τ φυ-
 λάσσω, τ ρει διφθόγγ.

Etymologicum Magnum, Etymologicum magnum
Kallierges page 823, line 58

<ρα>: Σημαίνει τν μορφν κα τ κάλλος· ξ
ς κα ραος· σημαίνει κα τν φροντίδα, κα τ
τέταρτον το νιαυτο, κα τ δωδέκατον τς μέρας.
Γίνεται παρ τ ρ, τ φυλάττω· κατ γρ ραν
φύλαττον ο ρχαοι ν τας νυξίν. π το
διορίζειν τ διαστήματα τς μέρας· παρ τ ρίζω
ρα κα ρα. ρα τροπ, παρ τ ρεν,
φυλάττουσα συντεταγμένως τν διον καιρόν. Κα
ραι α πυλωρο το ορανο θεαί· παρ τ ρεν
κα φυλάττειν...
  <ρος>: νιαυτός· παρ τς ρας, τς τροπς,

ς περιέχει·
 <ριστος>: λιάδος λʹ· ριστος, Βοιωτικς τρα-
πέντος το α ες ω.
 <ρίων>: Κατ τροπν τς ΟΥ ες ω· π το
ορίων. στιν π στορίας· π το ορσαι
τος θεος ν τ βύρσ κα γενέσθαι ατόν. στι
κα στρον οτω καλούμενον.
 <ρύω>: Σημαίνει τ κλαίω· παρ τ ω αω,
τ φων, γίνεται ωρύω, κα κράσει το α κα ω
ες ω. γίνεται αορύω· κα κράσει το α ο ες
ω, ρύω

Δίνω ακόμα μια ερμηνεία του Ωρίωνα ως Ω-α-ρίωνα μέσα από τον Ευρυπίδη

ᾰρίων, ᾰριώνειος, v. sub ρίων.

Scholia In Euripidem, Scholia in Euripidem (scholia vetera)
Vita-argumentum-scholion sch Hec, section 1103, line 1
ρίων κα κατ πλεονασμν το <α> αρίων:  MiB
sch Hec.1104.1

Euripides Trag., Hecuba - Line 1101
 μοι μς λώβας.
 πο τράπωμαι, πο πορευθ;
 μπτάμενος οράνιον ψιπετς ς μέλαθρον,
αρίων Σείριος νθα πυρς φλογέας φίησιν  
 σσων αγάς, τν ς ιδα
 μελάγχρωτα πορθμν ιξω τάλας;

Οιμέ, κακό που με βρήκε! Κατά που να τραβήξω, κατά που να πάω! Ψηλά στον αιθέρα πετώντας, στο ουράνιο παλάτι, όπου ο Ωριωνας ή ο Σείριος από μάτια πύρινα αστραφτερές πετάνε λάμψεις ή στο σκοτεινό πέρασμα, που φέρνει στον Αδη, να ορμήσω ο δύστυχος ;

Μερικοί ενδεικτικοί λεξάριθμοι για όσους ασχολούνται
ΝΙΝΟΣ = 380 = ΝΙΣΟΝ = ΜΕΣΟΓΑΙΑΝ = ΜΕΝΔΑΙΟΣ =ΘΕΟΜΑΝΕΣ = ΔΑΙΜΟΝΕΣ = ΔΙΑ ΜΕΣΟΝ = ΠΑΜΒΑΣΙΛΕΙΑ ( επιθετο ΡΕΑΣ) 
1760 = ΩΡΙΩΝ =ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ= ΧΑΟΥΣ ΠΑΤΗΡ = ΧΙΤΩΝ



1761 = ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΙΩΝ = ΩΑΡΙΩΝ

= ΩΡΑΝΙΩ= ΩΡΑΙΩΝ= ΩΝ ΣΥΡΙΑΣ = ΨΥΧΑΙΝ = ΧΡΥΣΟΡΑΠΙΣ= ΤΑΧΙΩΝ
= ΑΣΣΥΡΙΩΝ=  ΑΡΚΤΟΚΥΩΝ
= ΓΕΝΕΣΙΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ (γένεσις του Ήλιου)
=  ΜΗΡΟΣ ΩΝΟΜΑΖΕΤΟ (Μηρός ωνομάζετο),
 = ΩΡΙΩΝΑ (Ωρίων [Orion, Ori], Ωαρίων, Γίγας, Ήρως, Κυνηγός, Δυνατός, Σθεναρός, Αλετροπόδιον.

1961=ΠΑΝΔΗΜΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΣΤΙ (Πάνδημος Αφροδίτη εστι),
= ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΗΡΟΤΡΑΦΗΣ (ο τραφείς εντός του μηρού, επ. Διονύσου), 
= ΩΡΙΩΝΑΣ (Ωρίων [Orion, Ori], Ωαρίων, Γίγας, Ήρως, Κυνηγός, Δυνατός, Σθεναρός, Αλετροπόδιον) 


Το όνομα Ιωνάς μεταφράζεται όμως στα εβραϊκά ως Περιστερά
ωνος (Ιυν) διαβάζουν Ιωνά κα μεταφράζουν περιστέρα (columba)— ατ σημαίνει, ς γνωστόν, κα τ νομα το προφήτου ων όπως και το όνομα της Σεμιράμιδος, καθώς είναι αυτή που ταυτίζεται εκ γεννήσεως με την περιστερά και με τη/τον κομιστή του κλάδου (ελαίας ;)  Ενώ ειδαμε σε προηγουμενα κειμενα του Λουκιανού να υπάρχει ναός όπου λατρεύονται εντός του  τρεις θεοί: ο Δίας (Βήλος) και της Ηρας ενώ υπάρχει και τρίτο προσωπο που  έχει κάτι από την Αθηνά, Αφροδίτη, Σελήνη, Ρέα Αρτέμιδα, Νέμεση, Μοίρες και κάποιοι λένε ότι ειναι αποτύπωση του Διονύσου/Δευκαλίωνα  ή της Σεμιράμιδος καθώς φέρει το Σημείον της- το χρυσό περιστέρι – που είναι το σημείον Περιστεράς…

Η Σεριραμις ταυτίζεται κι αυτή με την Περιστερά…»Semiramis».
Νοείται όπως στο «Ζε» = «εκείνος/η », ή «ο/η» - «emir»= «Κλάδος» και «amit»= κομιστή  δηλαδή ο/η Κομιστής του Κλάδου- της Ελαίας στην συγκεκριμένη περίπτωση δες και το Σημήιον της Περιστεράς

Αλλα και ο/η ΙΩΝΑΣ  όπως λεμε Δευ -καλ- ΙΩΝΑΣ όπως λεμε  ΙΩΝ-ΑΣ ή  Ωρ-ΙΩΝΑΣ ή  ΙΑΝΩΣ (αναγραμματισμός του ΙΩΝΑ) είπαμε ότι σημαίνει την Περιστερά...
Ιωνάς ( Εβραϊκά : יוֹנָה, Σύγχρονη Yona Tiberian Yona περιστέρι  αραβικά : يونس, Yunus ή يونان,Yunan  Ελληνικά / Λατινικά : Ίωνας

όπου ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ = 801 = Α+Ω 

Ο Νίνος-Νεμβρώδης-Διονυσος λοιπόν δεν είναι τίποτ΄άλλο παρα  αρσενική μορφή του σημείου της Περιστεράς.

Αν χτίζει και οικίζει μια πόλη σίγουρα αυτή είναι η Νινόη η οποία θα ονομαστεί πολύ αργότερα Νινευή …η πόλη Περιστερά...



Συνεχίζετε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...