Στο προηγούμενο κείμενο δόθηκε εκτός των άλλων και η σύνδεση
Διονύσου/ Νεμβρώδ / Νίνου / Ωρίωνα μέσω κειμένων.
Georgius Cedrenus Chronogr., Compendium historiarum Volume 1, page 28, line 8
Ἐγεννήθη δὲ ἐκ τῆς φυλῆς τοῦ Σὴμ ἀνὴρ ὄνομα Χοῦς Αἰ-
θίοψ, ὃς ἐγέννησε τὸν Νεβρὼδ τὸν τὴν Βαβυλῶνα κτίσαντα, τὸν
καὶ Ὠρίωνα ἐπικληθέντα.
Ἐγεννήθη δὲ ἐκ τῆς φυλῆς τοῦ Σὴμ ἀνὴρ ὄνομα Χοῦς Αἰ-
θίοψ, ὃς ἐγέννησε τὸν Νεβρὼδ τὸν τὴν Βαβυλῶνα κτίσαντα, τὸν
καὶ Ὠρίωνα ἐπικληθέντα.
O Νεβρώδ θα ονομαστεί και
Ωρ-‘Ιωνας και θα λατρευτεί και ως ο αστερισμός του Ωρ-‘Ιωνα, του διασημότερου κυνηγού
στην ελληνική μυθολογία…ή αν θελετε ως Ωραίος Έλληνας – ‘Ιωνας ή ως Ολοκληρωμένος ή Ακμαίος, Μεστωμένος,
Όμορφος Έλληνας-‘Ιωνας.
Όμως ο Νεβρώδ – Νινος ως Ωρ-Ιωνας λαμβάνει και το όνομα του
Ουρ-Ιωνα του Ουράνιου Ιωνα / ‘Ελληνα,
Ουράνιου Φύλακα ή ακόμα ακόμα και της Ουράνιας περιστεράς.
Etymologicum Gudianum,
Etymologicum Gudianum
(ζείδωρος – ὦμαι)
Alphabetic entry omega, page 580, line 59
Alphabetic entry omega, page 580, line 59
Ὧραι>, ἀπὸ τοῦ
ὡρεύειν, ὅ ἐστι φυλάττειν· αὗται γὰρ
φύλακες τῶν ἀνθρωπίνων ἔργων·
ὡρεύουσι δὲ, φυλάτ-
τουσι, καὶ
φροντίζουσιν, ὅθεν καὶ οὖρος λέγεται ὁ
φυ-
λάσσων, καὶ
φύλαξ· ὥρα τὸ ιβ τῆς ἡμέρας καὶ
τῆς
νυκτός· ὥρα ὁ καιρὸς,
ὥρα ὁ
ἐνιαυτὸς,
ὥρα ἡ
εὐμορ-
φία, ὥρα ἡ νεότης, ὥρα
ἡ φροντὶς,
ὥρα δὲ
καὶ ἡ
ἀστραπή.
…
<Ὠρίων>, ὄνομα κύριον, καί ἐστιν ἐπίσημον ἄστρον· τὸ
ω, μέγα διάτι; κατὰ
τροπὴν τῆς
ου διφθόγγου εἰς ω,
ὡς βοῦν βῶν,
οὕτως οὐρίων, Ὠρίων, ἀπὸ ἱστορίας,
ἀπὸ
τοῦ
οὐρῆσαι
τοὺς
θεοὺς
ἐν τῇ
βύρσῃ, καὶ
γένεσθαι
αὐτόν· καὶ ἄτρον
οὕτω καλούμενον, ἡ λεγομένη σκε-
παρνέα, καὶ
κλίνεται Ὠρίωνος.
<Ὠρεῖον>,
τὸ
καλούμενον σιτοδοχεῖον, ἐκ τοῦ ὠρῶ, τὸ φυ-
λάσσω, τὸ
ρει διφθόγγῳ.
Etymologicum Magnum, Etymologicum magnum
Kallierges page 823, line 58
Kallierges page 823, line 58
<Ὥρα>:
Σημαίνει τὴν μορφὴν καὶ τὸ κάλλος· ἐξ
ἧς καὶ ὡραῖος· σημαίνει καὶ τὴν φροντίδα, καὶ τὸ
τέταρτον τοῦ ἐνιαυτοῦ,
καὶ τὸ
δωδέκατον τῆς ἡμέρας.
Γίνεται παρὰ τὸ ὡρῶ, τὸ φυλάττω· κατὰ γὰρ ὥραν
ἐφύλαττον οἱ ἀρχαῖοι ἐν
ταῖς νυξίν. Ἢ ἀπὸ τοῦ
διορίζειν τὰ
διαστήματα τῆς ἡμέρας· παρὰ τὸ ὁρίζω
ὅρα καὶ ὥρα.
Ὥρα ἡ
τροπὴ, παρὰ τὸ ὡρεῖν,
ἡ
φυλάττουσα συντεταγμένως τὸν
ἴδιον καιρόν. Καὶ
Ὧραι αἱ πυλωροὶ
τοῦ οὐρανοῦ θεαί· παρὰ
τὸ ὡρεῖν
καὶ φυλάττειν...
<Ὧρος>:
Ὁ
ἐνιαυτός·
παρὰ τὰς
ὥρας, τὰς
τροπὰς,
ἃς περιέχει·
<Ὤριστος>:
Ἰλιάδος
λʹ· ἄριστος,
Βοιωτικῶς τρα-
πέντος τοῦ α εἰς ω.
<Ὠρίων>:
Κατὰ
τροπὴν
τῆς
ΟΥ εἰς
ω· ἀπὸ
τοῦ
οὐρίων.
Ἔστιν
ἀπὸ ἱστορίας·
ἀπὸ
τοῦ
οὐρῆσαι
τοὺς
θεοὺς
ἐν
τῇ
βύρσῃ
καὶ
γενέσθαι αὐτόν. Ἔστι
καὶ ἄστρον
οὕτω
καλούμενον.
<Ὠρύω>:
Σημαίνει τὸ κλαίω· παρὰ τὸ ἄω ἢ αὔω,
τὸ
φωνῶ,
γίνεται ἀωρύω, καὶ κράσει τοῦ α καὶ ω
εἰς
ω. Ἢ
γίνεται αὐορύω· καὶ κράσει τοῦ α ο εἰς
ω, ὠρύω
Δίνω ακόμα μια ερμηνεία του Ωρίωνα ως Ω-α-ρίωνα μέσα από τον
Ευρυπίδη
Ὠᾰρίων, Ὠᾰριώνειος, v. sub Ὠρίων.
Scholia In Euripidem, Scholia in Euripidem (scholia
vetera)
Vita-argumentum-scholion sch Hec, section 1103, line 1
Vita-argumentum-scholion sch Hec, section 1103, line 1
Ὠρίων καὶ κατὰ πλεονασμὸν
τοῦ
<α> Ὠαρίων: –
MiB
sch Hec.1104.1
Euripides Trag., Hecuba - Line 1101
ὤμοι ἐμᾶς λώβας.
ποῖ τράπωμαι, ποῖ πορευθῶ;
ἀμπτάμενος οὐράνιον ὑψιπετὲς ἐς μέλαθρον,
Ὠαρίων ἢ Σείριος ἔνθα πυρὸς φλογέας ἀφίησιν
ὄσσων αὐγάς, ἢ τὸν ἐς Ἅιδα
μελάγχρωτα
πορθμὸν ἄιξω
τάλας;
Οιμέ, κακό που με βρήκε! Κατά που να τραβήξω, κατά που να
πάω! Ψηλά στον αιθέρα πετώντας, στο ουράνιο παλάτι, όπου ο Ωριωνας ή ο Σείριος
από μάτια πύρινα αστραφτερές πετάνε λάμψεις ή στο σκοτεινό πέρασμα, που φέρνει
στον Αδη, να ορμήσω ο δύστυχος ;
Μερικοί ενδεικτικοί λεξάριθμοι για όσους ασχολούνται
ΝΙΝΟΣ = 380 = ΝΙΣΟΝ = ΜΕΣΟΓΑΙΑΝ = ΜΕΝΔΑΙΟΣ =ΘΕΟΜΑΝΕΣ = ΔΑΙΜΟΝΕΣ = ΔΙΑ ΜΕΣΟΝ = ΠΑΜΒΑΣΙΛΕΙΑ ( επιθετο ΡΕΑΣ)
ΝΙΝΟΣ = 380 = ΝΙΣΟΝ = ΜΕΣΟΓΑΙΑΝ = ΜΕΝΔΑΙΟΣ =ΘΕΟΜΑΝΕΣ = ΔΑΙΜΟΝΕΣ = ΔΙΑ ΜΕΣΟΝ = ΠΑΜΒΑΣΙΛΕΙΑ ( επιθετο ΡΕΑΣ)
1760 = ΩΡΙΩΝ =ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑΝ
ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ= ΧΑΟΥΣ ΠΑΤΗΡ = ΧΙΤΩΝ
1761 = ΟΥΡΑΝΙΟΣ ΙΩΝ = ΩΑΡΙΩΝ
= ΩΡΑΝΙΩ= ΩΡΑΙΩΝ= ΩΝ ΣΥΡΙΑΣ = ΨΥΧΑΙΝ = ΧΡΥΣΟΡΑΠΙΣ= ΤΑΧΙΩΝ
= ΑΣΣΥΡΙΩΝ= ΑΡΚΤΟΚΥΩΝ
= ΓΕΝΕΣΙΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ (γένεσις του
Ήλιου)
=
ΜΗΡΟΣ ΩΝΟΜΑΖΕΤΟ (Μηρός ωνομάζετο),
= ΩΡΙΩΝΑ (Ωρίων [Orion, Ori], Ωαρίων, Γίγας, Ήρως, Κυνηγός, Δυνατός, Σθεναρός, Αλετροπόδιον.
= ΩΡΙΩΝΑ (Ωρίων [Orion, Ori], Ωαρίων, Γίγας, Ήρως, Κυνηγός, Δυνατός, Σθεναρός, Αλετροπόδιον.
1961=ΠΑΝΔΗΜΟΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΣΤΙ
(Πάνδημος Αφροδίτη εστι),
= ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΗΡΟΤΡΑΦΗΣ (ο τραφείς
εντός του μηρού, επ. Διονύσου),
= ΩΡΙΩΝΑΣ (Ωρίων [Orion, Ori], Ωαρίων, Γίγας, Ήρως, Κυνηγός, Δυνατός,
Σθεναρός, Αλετροπόδιον)
Το όνομα Ιωνάς μεταφράζεται όμως στα εβραϊκά ως Περιστερά
Ἴωνος
(Ιυν) διαβάζουν Ιωνά καὶ
μεταφράζουν περιστέρα (columba)— αὐτὸ
σημαίνει, ὡς
γνωστόν, καὶ
τὸ ὄνομα τοῦ προφήτου Ἰωνᾶ όπως και το όνομα της Σεμιράμιδος, καθώς
είναι αυτή που ταυτίζεται εκ γεννήσεως με την περιστερά και με τη/τον κομιστή του κλάδου (ελαίας ;) Ενώ ειδαμε σε
προηγουμενα κειμενα του Λουκιανού να υπάρχει ναός όπου λατρεύονται εντός του τρεις θεοί: ο Δίας (Βήλος) και της Ηρας ενώ
υπάρχει και τρίτο προσωπο που έχει κάτι
από την Αθηνά, Αφροδίτη, Σελήνη, Ρέα Αρτέμιδα, Νέμεση, Μοίρες και κάποιοι λένε ότι
ειναι αποτύπωση του Διονύσου/Δευκαλίωνα
ή της Σεμιράμιδος καθώς φέρει το Σημείον της- το χρυσό περιστέρι – που
είναι το σημείον Περιστεράς…
Η Σεριραμις
ταυτίζεται κι αυτή με την Περιστερά…»Semiramis».
Νοείται όπως στο
«Ζε» = «εκείνος/η », ή «ο/η» - «emir»= «Κλάδος» και «amit»= κομιστή δηλαδή ο/η Κομιστής του Κλάδου- της
Ελαίας στην συγκεκριμένη περίπτωση δες και το Σημήιον της Περιστεράς
Αλλα και ο/η ΙΩΝΑΣ όπως λεμε Δευ -καλ- ΙΩΝΑΣ όπως λεμε
ΙΩΝ-ΑΣ ή Ωρ-ΙΩΝΑΣ ή ΙΑΝΩΣ (αναγραμματισμός του ΙΩΝΑ) είπαμε
ότι σημαίνει την Περιστερά...
Ιωνάς ( Εβραϊκά : יוֹנָה, Σύγχρονη
Yona Tiberian Yona περιστέρι αραβικά : يونس,
Yunus ή يونان,Yunan Ελληνικά / Λατινικά : Ίωνας
όπου ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ = 801 = Α+Ω
όπου ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ = 801 = Α+Ω
Ο
Νίνος-Νεμβρώδης-Διονυσος λοιπόν δεν είναι τίποτ΄άλλο παρα αρσενική μορφή του σημείου της Περιστεράς.
Αν χτίζει και
οικίζει μια πόλη σίγουρα αυτή είναι η Νινόη η οποία θα ονομαστεί πολύ αργότερα
Νινευή …η πόλη Περιστερά...
Συνεχίζετε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου