To παρόν blog θα φιλοξενεί πιά κειμενά μου και μόνον
όσοι θελουν βιβλία μπορούν να περάσουν στο έτερο blog
http://veritasgreek.blogspot.com/
Ετσι κι αλλιώς ήδη εχω μεταφέρει και θ΄ανεβάζω εκει πιά βιβλία
καιρος να αποκτήσει την αληθινή του υποσταση και να γίνει αυτο
που ήταν απο την αρχή προγραμματισμένο ως Blog...
Και τον εορτασμό της Κοίμησης της Παναγίας Θεοτόκου.
Αυγουστος και ο Λέων συμβολίζει την φύση του Ηλίου. Δείχνει την εξωτερίκευση, την ακτινοβολία, την ζωτικότητα τον ψυχισμό… στη μυθολογία ένα από τα σύμβολά που αντικρίζουμε είναι ο Λέοντας της Νεμέας που σκότωσε ο Ηρακλής…
— Μάνος Δανέζης & Στράτος Θεοδοσίου
Εχουμε δε την πρώτη μέρα του Αυγούστου την εμφάνιση νέων ηλιακών κηλίδων
ΜΑΡΜΑΡΥΓΗ … με Υ -υψιλον κι οχι με Η ήτα…
ΜΑΡΜΑΡΥΓΗ = λάμψη, ακτινοβολία, ταχεία κίνηση σώματος κλπ…
Εκ του Μαίρω = σπινθηροβολώ, λάμπω …
Τοῦτο ἐκ τοῦ μαρμαίρω, τὸ λάμπω· μέλλοντα οὐκ ἔχει· τοῦτο
ἐκ τοῦ μαίρω κατὰ ἀναδιπλασιασμὸν, οὗ παράγωγον
μαράσσω, ἐξ οὗ καὶ μάραγδος· τὸ διαυγὲς γὰρ μάραγδον ἔλεγον οἱ παλαιοί. (Etymologicum Magnum, Etymologicum magnum Kallierges page 574*, line 119)
ἐκ τοῦ μαίρω κατὰ ἀναδιπλασιασμὸν, οὗ παράγωγον
μαράσσω, ἐξ οὗ καὶ μάραγδος· τὸ διαυγὲς γὰρ μάραγδον ἔλεγον οἱ παλαιοί. (Etymologicum Magnum, Etymologicum magnum Kallierges page 574*, line 119)
Αἱ δὲ ἐκλάμψεις εἴρηνται παρὰ τὸ μαίρω τὸ λάμπω· ἐξ οὗ τὸ μαρμαίρω, καὶ μαρ-
μαρυγὴ, καὶ μάρμαρον· Μάρων κύριον ὄνομα. (Etymologicum Magnum, Etymologicum magnum Kallierges page 77, line 37)
Μαρ-ων το κύριο όνομα αλλά και ΜΑΡ-ΗΣ πολύ κοντά στο ΜΑΡΙΑΝ, ΜΑΡΑ, ΜΑΡΙΑ, ΜΑΡΙΟΝ, ΜΑΡΙΑΜ κλπ
αν και συνήθως η γυναικεία φύση αντιπροσωπεύεται από τα Ύδατα και της δίνεται συγκεκριμένη υδάτινη μορφή, αλλα αν σκεφτούμε ότι και τα Υδατα ενσαρκώνουν διαφορα νοήματα, της αδιαφοροποίητης ζωής ως προγενέστερη μορφή, ως εκείνο που τρέχει και κυλάει, άρα ασταθές και μεταβλητό, άρα και η αρχή του οτιδήποτε υπόκειται στον πολλαπλασιασμό και τη φθορά, και ανήκει στον κόσμο που ονομάζουν οι αρχαίοι ως Υποσέληνο, από την άλλη αντιπροσωπεύει και την αρχή κάθε γονιμότητας της γονιμοποιητικής δράσης του νερού πάνω στη γή και στο χώμα. Σ' ολα αυτά αν προσθέσουμε ότι τα Υδατα συνδέονται συμβολικά με τον οριζόντιο άξονα (-) ο οποίος αντιστοιχεί στην αριστοτελική κατάσταση του «κείσθαι» που αντιτίθεται στον κάθετο άξονα (Ι) ο οποίος αντιστοιχεί στην κατάσταση του «Εχειν» με την ειδική έννοια του στέκεσθαι κατακόρυφα.
Αν δεχτούμε ως θετική αρχή τα Υδατα, η αρσενική αρχή συσχετίζεται συχνά με το ΠΥΡ. Η αρσενική αρχή όμως ως Πυρ εχει πολλές όψεις με την διπλή γέννηση, καθώς και αν το δούμε από την πλευρά του γήινου η του Ηφαιστειακού, αλλά και του ουράνιου πυρός με όποια μορφή κι αν αυτό εμφανίζεται.
Ειδωμένη από την πλευρά της ΦΛΟΓΑΣ που δίνει ζωή, η φωτιά χρησιμοποιήθηκε και ως σύμβολο του θηλυκού.
Η ΑΤΑΡ, η ελληνική Εστία, η ρωμαική Vesta είναι οι προσωποιήσεις αυτής της φωτιάς/φλόγας… η Vesta είναι η Ζωντανή φλόγα λέει ο Οβίδιος αλλά συγχρόνως θεωρείται ως το «Ζων ύδωρ»
Έτσι η Μαρε μπορεί να είναι η μεγάλη μητέρα της Θάλασσας και να συνδέεται με τα Ύδατα και με την Μεγάλη Μητέρα Θάλασσα αλλά και με την ΜΑΡΙΑ-ΜΑΡΙΑΜ κλπ με την γυναίκα της ΠυΡΑΣ ακόμα και με την Πυρρα και τον Δευκαλιώνα και την δημιουργία νέου γένους.
Άλλη απεικόνιση της φλόγας είναι η απεικόνιση του Πνεύματος με την μορφή φλόγας/ φλογών κλπ
ΜΑΡΙΑ = 152 = ΙΛΑΡΙΑ = ΚΑΙΟΜΑΙ = ΜΑΙΡΑ
Μια Μαρία που το όνομα της ισοδύναμει με την ΚΑΥΣΗ με το κάψιμο της, μια ΣΕΜΕΛΗ
Συγχρόνως φέτος έχουμε μια εξαίρεση, λειτουργία εις την Παναγία Σουμελά –
( Εις/Στου (όρος) Μελά) στην Τραπεζούντα, στη Παναγία τη Συμέλα ή Σεμέλη δηλαδή έπειτα από 88 χρόνια
( 88= ΝΙΚΗ = ΙΚΗΝ = ΔΙΓΕΝΕΙΑ )
Η Σεμέλη, η μητέρα του Διονύσου, κόρη του Κάδμου που όταν ζήτησε -θέλησε να ιδεί τον Δια σε όλη του τη μεγαλειότητα ΚΑΗΚΕ, κατακεραυνώθηκε από την λάμψη του για όσους δεν γνωρίζουν τον μύθο.
Κάδμῳ δ' Ἁρμονίη, θυγάτηρ χρυσῆς Ἀφροδίτης,
Ἰνὼ καὶ Σεμέλην καὶ Ἀγαυὴν καλλιπάρηον
Αὐτονόην θ', ἣν γῆμεν Ἀρισταῖος βαθυχαίτης,
γείνατο καὶ Πολύδωρον ἐυστεφάνῳ ἐνὶ Θήβῃ. (Hesiodus Epic., Theogonia
Line 976)
Διονύσῳ μέν νυν τῷ ἐκ Σεμέλης τῆς Κάδμου λεγομένῳ γενέσθαι κατὰ χίλια ἔτεα μάλιστά ἐστι ἐς ἐμέ, Ἡρακλέϊ δὲ τῷ Ἀλκμήνης κατὰ εἰνακόσια
ἔτεα, Πανὶ δὲ τῷ [ἐκ] Πηνελόπης (ἐκ ταύτης γὰρ καὶ Ἑρμέω
λέγεται γενέσθαι ὑπὸ Ἑλλήνων ὁ Πάν) ἐλάσσω ἔτεά ἐστι
τῶν Τρωικῶν, κατὰ ὀκτακόσια μάλιστα ἐς ἐμέ.( Herodotus Hist., Historiae
Book 2, section 145, line 13)
ΣΕΜΕΛΗ= 288 = ΘΕΑΓΟΣ = ΘΕΗΓΕΝΗΣ= ΘΡΗΝΟΜΑΙ = ΝΙΚΗΣ
ΘΕΑΓΟΣ ερμηνεία του ΘΕΟ-ΑΓΩ, φέρω τον Θεο, μεταφέρω και έχω εντός το Θεό
ΘΕΗΓΕΝΗΣ =Γεννηθείς από Θεό, από Θεού γένος
Αυτή που φέρει και έχει μέσα της το Θεό αλλά συγχρόνως γεννημένο από Θεό (θεϊκό σπέρμα) και γένος.
Όμως μια πλήρης τράπεζα ονομάζεται και ΦΑΤΝΗ ή ΣΕΜΕΛΗ αλλά εμείς την φάτνη την γνωρίζουμε από την παράθεση του Ιησού-βρέφους κατά την γέννηση του εντός της φάτνης.
Chapter 2, section 16, line 3
καὶ ἦλθον σπεύσαντες καὶ
ἀνεῦρον τήν τε Μαριὰμ καὶ τὸν Ἰωσὴφ καὶ τὸ βρέφος κείμενον ἐν τῇ φάτνῃ· ἰδόντες δὲ ἐγνώρισαν περὶ τοῦ ῥήματος τοῦ λαληθέντος αὐτοῖς περὶ τοῦ παιδίου τούτου.
Φάτνη ή ΚΥΨΕΛΗ, ή Πραισέπη ή Μελίσσι ονομάζεται και το αστρικό σμήνος Μ44, γνωστό τον αστερισμό του Καρκίνου μεταξύ δύο αστέρων του Βόρειου Ὄνου (γ΄ Καρκίνου) τὲ καὶ Νότιου Ὄνου (δ΄Καρκίνου ) μεταξὺ τῶν ὁποίων εὑρίσκεται τὸ ἀστρικὸν σμῆνος τῆς Φάτνης (Μ44).
Αγαπημένα ζώα δε του Διονύσου οι Όνοι τους οποίους καταστέρησε για να τους ευχαριστήσει όταν έτρεψαν σε φυγήν τους γιγαντες κατά την Γιγαντομαχίαν
Ὁ Ἄρατος (2260 ἔτη πρὸ τῆς ἐποχῆς ἡμῶν), ὄπως καὶ ὁ Ἵππαρχος (130 ἔτη μετὰ τὸν Ἄρατον) τὴν ἀπεκάλουν νεφελῶδες ἄστρον. Ὁ Πτολεμαῖος (250 ἔτη μετὰ τὸν Ἵππαρχον) τὴν περιγράφει κατὰ τὰς Μαθηματικὰς Συντάξεις αὐτοῦ (γνωσταὶ καὶ ὠς "Ἀλμαγέστη") ὠς νεφέλωμα ἐπὶ τὸ τοῦ Καρκίνου στήθους, ὁ δὲ Ἠφαιστίων ὁ Θηβαῖος (1600 ἔτη πρὸ τῆς ἐποχῆς ἡμῶν) τὴν ἀναφέρει πλέον ὠς Φάτνην.
Τὰ τῶν Ὄνων τὲ καὶ Φάτνης χαρακτηριστικὰ ἐπηρεάσαν τὸν συμβολισμόν ὁλοκλήρου τοῦ Καρκίνου ἄστρου. Ἡ ὑπομονή, ἡ κτητικότης, ἡ ἀποφασιστικότης, ὄπως καὶ ἡ ἰσχυρὰ γενετήσιος ὁρμὴ τοῦ ζῳδίου ἀποτελοῦσιν ἰδιότητας προερχομένας ἀπὸ τοὺς Ὄνους τῶν Σατύρων καὶ τοῦ Διονύσου!
Ὁ Καρκίνος συσχετίσθη μὲ τὴν τῶν Ψυχῶν Κάθοδον, ἀπό τὴν ἐποχήν ὄπου σημειοδοτοῦσε τὴν θερινήν τροπήν (ηλιοστάσιον), ἡ ὁποία θεωρεῖται Πύλη τῶν κατερχομένων πρὸς ἐνσάρκωσιν Ψυχῶν. Τὴν σήμερον ἡ Πύλη αὐτή σημειοδοτεῖται ἐκ τοῦ ἄστρου τῶν Διδύμων.
284 ο αριθμός του Θεού ΘΕΟΣ = 284 = ΑΓΑΘΟΣ = ΑΓΙΟΣ = ΔΙΟΣ = ΘΕΡΜΙΟΝ
Πολύ κοντά δε στη Παναγία την Σουμελά, στην Μακεδονία αυτή τη φορά, έχουμε ένα βουνό που στην μιά του την πλευρά γιορτάζει η Παναγία Σουμελά-Συμέλα-Σεμ-έλη (Πόντια Παναγιά) και στην άλλη του πλευρά γιορτάζει η Σελλιώτισα Παναγιά ( Παναγιά των Βλάχων του Σελλίου) των Σελλών Ελλών κλπ που η καταγωγή τους κρατά από την αρχέγονη Ελλάδα όπως αποκαλεί την Ήπειρο ο Πτολεμαίος.
Το συγκεκριμένο βουνό ονομάζεται Β-ΕΡΜΙ-ΟΝ ( υπάρχει και το αντίστοιχο VERMONT πολιτεία στην Αμερική) ή με αντιστροφή του Β σε Θ έχουμε ένα Θ-ΕΡΜΙ-ΟΝ όπου φιλοξενεί το ΣΕΛΙ ή εκ του ΣΕΛΑΩ = φέγγω λάμπω, ακτινοβολώ, αστράφτω κλπ...
Συνεχίζετε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου